6. Sınıf İmam Hatip Takdir Teşekkür Hesaplama

6. sınıflar imam hatip ortaokulu için takdir teşekkür hesaplama robotu sitemize ekledik. E-okul sitesi olarak aşağıdan 6. Sınıf imam hatip takdir teşekkür hesaplama aracını kullanabilirsiniz. 2016 2017 Eğitim Öğretim yılında öğrencilerimizin takdir teşekkür kaç puanla alınır ya da imam hatip ortaokulu takdir teşekkür hesaplama nasıl yapılır sorularını artık sormamaları için 6. Sınıf imam hatip takdir teşekkür hesaplama motoru artık e-okul sitemizde.

6. Sınıflarda Takdir Teşekkür Nasıl Alınır?

Sadece 6. Sınıf değil diğer tüm sınıflar için geçerli olan bir kural var ki, o da takdir belgesi ya da teşekkür belgesi almak için hiçbir dersinizin zayıf yani “1” olmaması gerekiyor. Buna ek olarak Türkçe dersinizin en az 45 olması gerekiyor. Tüm bu şartlar varsa en son şart olarak not ortalamanızın tutması gerekiyor. Teşekkür belgesi için 70, takdir belgesi için 85 puan ortalaması gerekiyor. Biz 6. Sınıf öğrencileri için karne notu ortalama hesaplama makinesini aşağıya ekledik. Sistemimiz takdir teşekkür hesaplama 6. Sınıf işlemini sizler için yapacaktır. İmam hatip takdir teşekkür hesaplama 6. sınıf meb ile uyumlu

6. Sınıf İmam Hatip Takdir Teşekkür Hesaplama Robotu ( %100 Doğru Sonuç Vermektedir )


Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
 
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50

6. Sınıf İmam Hatip Takdir Teşekkür Hesaplaması yapan Öğrenciler Alacağınız Belge ve Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

“6. Sınıf İmam Hatip Takdir Teşekkür Hesaplama” için 306 yorum

  1. arkadaşlar bende gerçeği konuşayım notlarım bunlar çok düşük ama olsun teşekkür olsun bunada şükür hiç bir şey de alamaya bilirdim
    Toplam Ders Saati: 36
    Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 2922
    Dönem Notu: 4 (İyi)
    Dönem Puanı: 81.17
    Sonuç: Tebrikler! Teşekkür belgesi almaya hak kazandınız. (Takdir belgesini 3.83 puanla kaçırıyorsunuz)

  2. Toplam Ders Saati: 40
    Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 3864
    Dönem Notu: 5 (Pekiyi)
    Dönem Puanı: 96.6
    Sonuç: Tebrikler! Takdir belgesi almaya hak kazandınız.

  3. Toplam Ders Saati: 36
    Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 3492.5835
    Dönem Notu: 5 (Pekiyi)
    Dönem Puanı: 97.02
    Sonuç: Tebrikler! Takdir belgesi almaya hak kazandınız.
    arkadaşlar not bu ama bedenci bize akıllı durursanız notunuzu yükseltirim dedi yani herkesten on puan kırdı en yükseek not 90 dı bende 90 aldım inşallah düzeltir veya resimcide 100 girerse notum 97 yi geçicek dua edin

  4. Toplam Ders Saati: 36
    Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 3177.0002
    Dönem Notu: 5 (Pekiyi)
    Dönem Puanı: 88.25= calışmadan dersi dinleyerek aldığım ortalama not..
    Sonuç: Tebrikler! Takdir belgesi almaya hak kazandınız.

    1. yaaa nasıl oluyomuş o iş bizede söyle bari ben az çalışarak neyse ya sen
      ben bu şekilde aşağıdaki gibi ;
      Hesaplama Sonuçları
      Toplam Ders Saati: 36
      Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 3482.667
      Dönem Notu: 5 (Pekiyi)
      Dönem Puanı: 96.74
      Sonuç: Tebrikler! Takdir belgesi almaya hak kazandınız.

  5. Toplam Ders Saati: 35
    Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 4078,87
    Dönem Notu: 5 (pekiyi)
    Dönem Puanı: 97,78
    Sonuç: tebrikler:)takdir belgesi almaya hak kazandınız)

    1. Toplam Ders Saati: 36
      Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 3598
      Dönem Notu: 5 (Pekiyi)
      Dönem Puanı: 99.94
      Sonuç: Tebrikler! Takdir belgesi almaya hak kazandınız.

  6. Toplam Ders Saati: 41
    Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 3487.95
    Dönem Notu: 5 (Pekiyi)
    Dönem Puanı: 85.07
    Sonuç: Tebrikler! Takdir belgesi almaya hak kazandınız.

      1. Hiç anlamadım 3 tane seçmeli giriyorum. Ortalama 85.6 geliyor 1 tane giriyorum ortalama 84.90 geliyor altta da taktiri 0.10 puanla kaçırdınız diyor puan bile değil

  7. Hesaplama Sonuçları
    Toplam Ders Saati: 36
    Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 12960
    Dönem Notu:5(pekiyi)
    Dönem Puanı: 360
    Sonuç:Tebrikler! Takdir belgesi almaya hak kazandınız.

  8. Toplam Ders Saati: 36
    Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 3549.3166
    Dönem Notu: 5 (Pekiyi)
    Dönem Puanı: 98.59
    Sonuç: Tebrikler! Takdir belgesi almaya hak kazandınız.

  9. offffffffffffffffffffffff yaaaaaaaaaaaaa
    teşekkür alamıyom offf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. Toplam Ders Saati: 36
    Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 3272
    Dönem Notu: 5 (Pekiyi)
    Dönem Puanı: 90.89
    Sonuç: Tebrikler! Takdir belgesi almaya hak kazandınız.

  11. Toplam Ders Saati: 36
    Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 5000
    Dönem Notu: 5 (Pekiyi)
    Dönem Puanı: 100
    Sonuç: Tebrikler! Takdir belgesi almaya hak kazandınız.

  12. Toplam Ders Saati: 36
    Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 3356.8886
    Dönem Notu: 5 (Pekiyi)
    Dönem Puanı: 93.25
    Sonuç: Tebrikler! Takdir belgesi almaya hak kazandınız.
    6.Sınıf İmamHatip

  13. Toplam Ders Saati: 36
    Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 3148.3168
    Dönem Notu: 5 (Pekiyi)
    Dönem Puanı: 87.45
    Sonuç: Tebrikler! Takdir belgesi almaya hak kazandınız.

  14. benim ortalamam 99.99 ama hocaların hiçbiri puan vermiyo sınavlarımın hiçbiri 98 altında değil takdir

    1. allah alllah niye inanmıyosunuz ki olamazmı.gençler kıskanmayın kıskanmayın belki bir gün sizinde olur

  15. 1.94 puanı nasıl kazanabilirim ama sadece bilişim ve görsel hocası sözlüyü girmemiş nolur cevaplayın takdir almak istiyorum bide din külütürü proje mi vermedim nolur cevap yazın
    (bilişim ortalamam sözlüsüz 86)
    (din kültürü ortalamam projesiz 85.3333)
    (görsel ortalamam sözlüsüz 88)
    nolur cevap

  16. Nedn mal gibi burdan hesapliyosunuz ve neden yorum olarak notunuzu yaziyosunuz yorum bu sen kac aldin degil ve e okul uygulamasi zaten hesapliyo

  17. Toplam Ders Saati: 36
    Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 3258
    Dönem Notu: 5 (Pekiyi)
    Dönem Puanı: 90.5
    Sonuç: Tebrikler! Takdir belgesi almaya hak kazandınız.

  18. tebrikler! teşekkür belgesini almaya hak kazandınız son iki sınav sözlüler ha gayret alayım şu takdir belgesini tüm öğrenciler emeğinin karşılığını alır inşallah 3>

  19. bu site taktir hesaplama sitesi burada kötü şeyler konusmayalım lütfen hepimiz sanırsam 5.6.7.8. sınıfa gidiyoruz . Saygılı olalım. Bu arada ben böyle dedim ama yanlış anlamayın ben kendimi begenmiş ukala öküzün teki deilim.

  20. konusma ya 1. sınıfta taktir verselerdi benimde 8 tane taktir belgem olurdu o zaman salak buse kendini bişey sanma

  21. Burası eksik hesaplıyor. Bana teşekkür çıktı. Teşekkür alacam diye çok Korkuyordum. Fakat takdir aldım. Burası bazen eksik bazen fazla hesaplıyor lütfen düzeltin ya da kaldırın……
    Daha diyeceğim yine yanlış hesaplıyor eminim 84.96 diyor ama excel sayfasından hesaplayınca öyle demiyor ama excelden hesaplayın o doğru en azından…:-) 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

        1. Olabilir bencede yanlis ya kendim hesapliyom baska cikiyor.
          Tum dersleri toplayip boluyorum 90 larda cikiyor.
          Ama 86 87 falan diyor.

  22. pardon ama bunun doğru olduğuna emin misini zçünkü seçmeli dersleri hesaplamıyo ve daha büyük yazsak bile aynı sonuç oluyo

    1. Evt sonuçlar yanlış hesap makinesinden hesapladım daha düşük çıktı bu uygulama yüksek hesaplıyor

    1. Toplam Ders Saati: 40
      Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 4000
      Dönem Notu: 5 (Pekiyi)
      Dönem Puanı: 100
      Sonuç: Tebrikler! Takdir belgesi almaya hak kazandınız

  23. Takdir alıyorum arkadaşlar ilk başta e-okula girdiğimde ders içi notlarima baktım yoktu sonradan girdim ve notlarim yükselmiş iyice bekleyin ondan sonra hesaplayin üzülmeyin çünkü ilk başta aynısı bana oldu

  24. Yuppi çok mutluyum 89.91 ile takdir:) Alamayanlar çok üzülmesin daha 2. Dönem var.
    Ve bu benim 3. Takdirim sizin kaçıncı ?????? Yorum gönderirseniz sevinirim =)

    1. 5 sınıftan beri taktir alıyorum ben kendimi övmüyorum yanlış anlamayın kendimi sizlere örnek veriyorum

  25. ben 88 den takdir alıyom
    Türkçe 89.40
    matematik 89
    fen bilimleri 58.33
    sosyal b. 73.5
    ingilizce 91.33
    din k. 90
    bilişim 85.6
    beden 100
    görsel s. 88.33
    müzik 92.50
    temel dini b. 86.60
    kuran 88.33
    arapça 90
    s.arapça 100
    hz.muhammedin hayatı 88.00

    1. Tüm Herkeze İyi Tatiller Diliyorum…
      Bu son yorumun olsun hepinize iyi tatiller ve işşallah hepiniz takdir veya teşekkür alırsınız
      Saygılarımla…

    2. abi bu robo t üç seçmelim yok bir var o yüzden takdir flan alacagıma belgesiz geçtin dio haspin allah

  26. Ortalamam 79.3333 ufufudushshhdhdhd
    Ama daha bir cok not verilmedi ama sukur su anlik tesekkur. 😀

  27. ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■□□□□□□□□□■■■■■■■■■■□□□□■■□■■□□●□□□□□■■□■□●■■●□□□□■□□■□■□□□□□□□□■■■■■■□■●■□■□■■□■□■□■□■■■■■■■■■■□■□■●□□□□■■◇□□■■□◇■◇◇■◇◇□◇◇■□■■□□□■■□●□■□□□■■■■□□□■■■■■□□■■■■■■■□■◇◇◇◇■◇■◇■■◇■■◇■■■□■■■◇□◇□■■■■■◇□■●□■□■■■●■●■●■●■●■●■●■●■●□□□■●■●■●■●■●■●■●■●■■●■■●■●□□●■■●●■●◇●■□■●■□□◇□◇●■□■●□◇ NEYSE
    OFFFFF

  28. Offfffff 00,05 pu anla kaçırdım neyse hayırlısı yinede şükür lakin daha bunun 2.dönemi var …

    1. Ezik demene gerek yok teşekkür Alan üzülüyor ben takdir alıyorum ama lütfen ezik falan kötü şeyler söylemeyin ;))

  29. Kızlar ben bir Öğretmenim ve öğrencilerimizin notlarını biz buradan hesaplamayız bu yüzden sizin de buradan hesaplamamanızı sizin kendi notlarınızı kendiniz hesaplamanızı tavsiye ederim çünkü burada bazen yanlış sonuçlar verebiliyor.krndi notlarınızı hesap makinesine yazıp hepsini toplayın sonra diyelim ki 15 tane dersi topladın o 15 sayısını 15 taneyle toplanmıştın ya o bulduğun sayıyı ne kadar ders varsa ona böl on sayı olarak değil ama yanlış anlamayın ben öğrencilerimin takdir teşekkür alıp almadıklarını hesap makinesiyle hesaplıyorum Bilginize . .
    —-

    1. inşallah kandırmıyo sunuzdur çünkü burada 83 çıktı ama hesap makinesinde 84 küsür çıktı ve çok sevindim inşallah takdir alırım ve bu doğruysa çok teşekkür ederim eğer öğretmenseniz

  30. Yalan konuşmayın ben Gerçek notlarımı yazacağım…
    Fen Bilimleri :75.50
    Matematik:94
    Hz. Muhammed in hayatı :96
    Din Kültürü:90
    Sosyal bilgiler:76
    İngilizce:98
    Müzik:88.3333
    Temel dini bilgiler:95
    Arapça :71
    Seçmeli arapça : 93
    Eksik ders yazdım galiba ama aklıma şu anda gelen bu…
    Kuran :76
    Beden eğitimi:95

  31. Benim 78.71 ama daha soyal bilgiler 2. Sınavı din arapça ve matematik sınavları ders içi katılımlar sözlüler hiç bir hoca girmemiş TAKDİR almazsam mafolurum ders saatlerine bölmeseler ortalamam 81 v.b. sonra diyer notlarla yükseltiedim bizim sınıfta da var bir tane biri 90 bir iki tane 95 kalanları fuul 100

  32. HUHUUU!!!!!

    BENİM ORTALAMAM:
    96.37
    TAKDİR ALIYORUM
    BABAM EĞER 96 VE ÜZERİ ORTALAMAM OLURSA HEDİYE ALCAĞINI SÖYLEMİŞTİ!
    6.A

      1. sanane lan benden sana hesap mi vercez sanki kendi beyni hava atiyon insallah 2donem ust uste duz gecersin

  33. Türkçe:100
    Matematik:97

    Fen ve Teknoloji: 98

    Sosyal Bilgiler:97

    Yabancı Dil:99

    Din Kültürü: 100

    Görsel Sanatlar:97

    Müzik:100
    Beden Eğitimi:100
    Bilişim Teknolojileri:100

    Kur’an-ı Kerim:90

    Arapça:90

    Hz. Muhammed’in Hayatı:100

    Temel Dini Bilgiler:93
    Seçmeli Dersler:100

    1. yalanci ne kadar atiyorsun yani oyle biri olsan sana burs verirlerdi ayrica okulun en caliskaninin bile 85 aldigi oluyor ustelik bizim sinifta f subesi 6/f bunu aklina iyi sok hayali notlarla gelme

      1. 6/F nin erkek sınıfı olduğunu düşünmüştüm. Aaaaaa. Herkez benim gibi imamhatibe gitmiyo du demiiii. Ezik ezogelin çorbası sana diyorum

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir